Aprílové inšpirácie

4/09/2015 07:42:00 PM

Ahojte!
S oneskorením bol publikovaný na scrapper.sk môj návod na veľkonočnú pohľadnicu. Síce už máme po Veľkej noci, ale kruhový ("hniezdočkový") detail môžete vytvoriť na pohľadnici v akejkoľvek tematike - treba už len prispôsobiť ozdôbky (kvietky, lepenkové výrezy, papierové výrezy, bakers twine, buttonky a podobne). ;)






Janka ma v nedeľu predstavila ako nového člena dizajn tímu na blogu scrap-atelier.blogspot.sk
Článok spolu s pár ukážkami z mojej tvorby nájdete TU. ;)
O 5 dní sa môžete tešiť na môj prvý článok na tomto blogu. 
Tu je menšia ukážka projektu ;)



Posledné dni som popri práci a dopisovaní diplomovky stihla vyrobiť aj nejaké drobnosti z prekráááááásnej sady papierov Paris Paris od UHK Gallery (nájdete ju TU). 



Zaľúbila som sa do nej na prvý pohľad! Tu je malá ukážka jedného projektu. 



Ku koncu mesiaca Vám na blogu SCRAP atelier ukážem oveľa viac fotiek i projektov z tejto sady papierov ;)

Majte sa krásne, 
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov