Cirkus / Circus

8/22/2015 01:43:00 PM

Pod pojmom cirkus si vieme predstaviť veľa vecí,
ale za reč stojí spomenúť len túto jednu:
papierová sada Vintage Circus od Scrapberry's ;)
Reálne cirkusy nepodporujem (odporúčam si prečítať okrem iných aj tento článok), ale tento rozprávkový vintage cirkus podporujem všetkými desiatimi :D

Už ste videli dva projekty, pri ktorých som tvorila s týmito skvelými papiermi:




A teraz bol publikovaný nový článok Layout Eso
pri tvorbe ktorého som sa zasnívala a preniesla do cirkusového stanu, kde predo mnou sedí stará veštica ovešaná farebnými šatkami a šperkami, má silnú vrstvu make-upu a hrubú linku na očiach a veští mi z kariet budúcnosť :P A čo mi vyveštila? To sa dozviete na blogu Vintage Crafting ;)


Ak milujete mačky, rada by som Vás upozornila na tento skvelý útulok z môjho okolia - Mačky v núdzi. Nájdeným mačičkám by dali aj to posledné a finančná podpora od Vás ako i adopcia niektorého mačiatka/mačky do dobrého domova by im veľmi pomohla a mohli by ďalej zachraňovať tieto krásne stvorenia, ktoré sa ocitnú vyhodené na ulici, nájdu sa choré a utýrané a podobne. A dobrý skutok naviac neuškodí ;)

Ja som pred 11 rokmi našla na ulici malé smutné stratené mačiatko a takto sa má táto krásavica dnes.


Volá sa Lilly a vyzerá ako divá mačka! 
Charakteristický je pre ňu hnedý fliačik na dúhovke. 

Potešila nás niekoľkými vrhmi mačiatok (pár rokov už len oddychuje po sterilizácii), ktoré sme porozdávali milým majiteľom. Toto je jej synátor, ktorého sme si nechali. Volá sa Sheley, vyzerá ako mainská mývalia mačka a je to šéf mačacieho podsvetia v našej dedine. Kto mu skríži cestu (a nemá jedlo), na toho sa pozrie takýmto pohľadom a skočí mu do úsmevu ;)



A naša posledná mačička Oli, ktorá nás v decembri po 14 rokoch opustila, bola tiež nájdená ako mačiatko a už som Vám ju raz aj spomínala v tomto príspevku.


Toľko k naším zvieracím miláčikom, ktoré nám doma robia neraz cirkus, 
ale život bez nich by nestál za veľa :)

Krásny víkend prajem!
Kristína




You Might Also Like

0 komentárov