September na Instagrame / September on Instagram

9/29/2015 06:02:00 PM

Konečne som sa aj ja zaregistrovala na Instagrame a nielenže zdieľam zaujímavosti zo svojho života vo forme fotografií, ale teším sa aj krásnym fotkám priateľov i ne/známych po celom svete, s ktorými ma spája rovnaká vášeň - scrapbooking ;) 
Na Instagrame je väčšina fotografií venovaná mojej tvorbe, ale nájde sa aj niečo zo života a snáď tam toho budem spontánne pridávať aj viac :) 
Tu je ukážka pár mojich Instafotiek:

Konečne som skúsila namiesto vloženia fotografie do rámika ozdobiť ho scrapbookovou technikou. Pri tvorbe som využila nádherné umývadlo od Prima Marketingu (od dizajnérky Ingvild Bolme), ktoré mi doma (ešte s jedným) stojí dlhé mesiace, ale nemala som to srdce ich dať do projektu, len som ich tíško obdivovala. No ale prišiel ten čas a intuitívne som ho ozdobila ešte vyštítkovaným citátom Panta Rhei (Všetko plynie), ktoré mi dlho rezonuje v hlave a myslím, že je upokojujúce mať tieto slová na očiach. Rámik som darovala Maťke a teším sa, ako povyrábam do budúcna podobné aj sebe, lebo je to podľa mňa skvelá dekorácia :) 



Už dlhé mesiace som chcela mačiatko, ale keďže ešte bývam pod strechou mojich rodičov, tak táto žiadosť bola zamietnutá a bolo mi zdôvodnéne, že už 2 mačky máme. Ale hrať sa s niekoľkoročnými mačkami a pestovať ich na rukách je už ťažšie, nemajú záujem :D A ja tak zbožňujem vôňu a charakter malých mačiatok. No v každom prípade som chcela povedať to, že jedného dňa som sa vrátila s priateľom z prechádzky a na našom dvore bolo zatúlané mačiatko :D Neviem, či sa zatúlalo samé alebo ho niekto prehodil cez plot, ale už bolo naše! Niekoľko dní si potrebovalo zvyknúť, nedalo sa chytiť, prišlo bližšie len keď sme ho kŕmili, ale teraz je to to najprítulnejšie a najzlatšie mačiatko, ktoré pradie ešte len nás zbadá :) Dostalo meno Sissi - je to slečna a papá ako kyselina, takže už je raz taká ako na hentej fotke zo začiatku septembra.


 S Valikou (klik na vintagecrafting.sk, kde ju viac spoznáte) sme si vymenili nejaké naše výrobky a scrapbookový materiál a pýtala sa ma, na čo by sa dal použiť vlnkovaný papier. A ja som jej to na takejto pohľadnici, ktorú som jej vyrobila, hneď aj ukázala. Určite má kopec ďalších využití, ale toto jediné sa mi pozdáva :D


Fotky Sissi po zhruba 2 týždňoch u nás. Hrá sa, blázni, behá, hryzie ma, naháňa listy vo vetre a podobne. A tá packa! Malá krásavica! 


Detail kytice, ktorú som dostala od priateľa k narodeninám <3 Milujem ruže a ich vôňu! 


Materiál pripravený a už sa len pustiť do tvorby! Rôznofarebné flitre som zoháňala veľmi dlho a teším sa ako malá, že ich konečne mám. A to nehovorím o papierovej stavebnici s nádhernými obrázkami s provensálskou tematikou - je to nápad za milión a pracuje sa s nimi perfektne.


Život je niekedy namáhavejší a komplikovaný, preto sa treba vedieť potešiť aj maličkosťami, akými sú napr. rozkošná vyrezávacia šablóna v podobe písacieho stroja, spomínané nové flitre a jedinečné lepenkové výrezy od značky Scrapiniec. Pohľadnica, ktorá je na fotografii, bude podarovaná a keďže sa jedná o milovaného človeka, tak som na ňu použila prekrásny papierový výrez zobrazujúci vintage hodiny. Takéto poklady (respektíve obrázky a ozdôbky, ktoré sa mi neuveriteľne páčia) si vždy odkladám na špeciálne príležitosti pre špeciálnych ľudí. 


Viac foto nájdete  v mojom Instagramovom profile ;)

Kristína

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Kristínko, moc ráda Tě sleduji na Instagramu, ale s komentářem mají fotky hned úplně jiný rozměr :-) A jsem moc ráda, že nejsme jediní blázni, co chovají tolko maček :-)

    www.diankakreativity.cz

    OdpovedaťOdstrániť