Vintage Crafting: Christmas star

11/02/2015 08:01:00 PM

Cez víkend som sa okrem papierového tvorenia venovala aj tomu nepapierovému. Doma som mala odložené niekoľko dní krásne polotovary hviezd (závesná dekorácia) zakúpené v e-shope www.organizatorka.sk a aj keď som sa im chcela venovať neskôr, a to až ku koncu novembra, keď sa už zvianočnieva, nedalo mi to! :D
Takéto tvorenie mám veľmi rada, pretože je skôr oddychové a zábavné. Iba si pripravím materiál a ozdoby, ktoré chcem využiť a ladím, skúšam, vymýšľam až kým nie som spokojná a potom všetko postupne lepím k hlavnému polotovaru. 


Ak ste zvedaví, ako som postupovala a ako vyzerá moja výsledná vianočná dekorácia, kliknite na môj príspevok na blogu Vintage Crafting ;)

Krásny večer Vám praje Kristína

You Might Also Like

0 komentárov