Moja spolupráca s eshopom fotoramik.sk

12/10/2015 08:56:00 PM

Pred nejakým časom som Vám spomínala, že mám skvelé novinky, o ktoré sa s Vami postupne podelím. Prvou novinkou bolo moje nové logo, druhou novinkou bola moja špeciálna zákazníčka a treťou je to, že moje A4 všestranné knihy nájdete oddnes na e-shope fotoramik.sk!


Vyrobila som všestranné knihy v troch variantách - baby boy, baby girl a svadobný. Usilovne som na nich pracovala niekoľko týždňov, vytvorila som im látkový mäkkučký obal, mnoho tajných zákutí a priečinkov a ozdobila som ich od výmyslu sveta. Už len doplniť fotografiami a zápiskami a máte pamiatku na celý život ;) 

Viac fotografií jednotlivých knižiek nájdete na facebookovskej stránke fotoramik.sk alebo na mojej facebookovskej stránke:)





Verím, že sa Vám budú páčiť 
a možno zatúžite po jednom z nich pre seba alebo pre niekoho blízkeho :) 

Krásny večer Vám praje Kristína

You Might Also Like

0 komentárov