Simple Christmas Cards

12/14/2015 06:19:00 PM

Pekný podvečer Vám prajem!
V stredu ma mamina, ktorá pracuje ako vychovávateľka v škole, poprosila, či by som jej pomohla vyrobiť zopár vianočných pohľadníc, ktoré bude ich škola spolu s inými výrobkami od ostatných vychovávateliek a detí predávať na vianočnom trhu u nás v meste.



Keďže som na to mala málo času (do piatku) a už niekoľký týždeň neviem, kde mi hlava stojí, tak som jej navrhla, že skúsim vyrobiť jednoduché, minimalistické a elegantné pohľadnice. Súhlasila, dala mi výkresy a papiere s vianočnou tematikou, a pustila som sa do toho. Pridala som aj nejaký svoj materiál, aby to malo šmrnc. Výroba je naozaj extra jednoduchá a rýchla, takže ak máte chvíľku času, určite to vyskúšajte aj Vy doma ;) Ak nemáte nástroje, ktoré mám k dispozícii ja, určite si za ne nájdete náhradu alebo vymyslíte inú alternatívu.

POSTUP VÝROBY:
1. Pohľadnicu som chcela vyrobiť otváraciu, takže som výkres v rozmere A4 prerezala na polovicu - to sú základy na 2 pohľadnice. Vzala som jeden z týchto výkresov v rozmere 15x20cm a preložila som ho napoly - vznikol mi základ otváracej pohľadnice, ktorá ma pri zatvorení rozmery 10x15cm.
2. Aby som tento základ pohľadnice trocha ozvláštnila, predný list som vložila do embossovacej kapsy a s pomocou stroja X-press vytvorila pekný reliéf pierkového rámčeka. Samozrejme, nie je to nutné, ale ja som mala túto možnosť, tak som ju využila.
3. Z vianočného papiera som vystrihla obdĺžnik v rozmere 10x7cm a obojstrannou lepiacou páskou som ho nalepila do stredu na prednú stranu pohľadnice.
4. Zo zvyšku bieleho perleťového papiera, ktorý som mala na stole od tvorenia posledného projektu som odstrihla drobný obdĺžnik v rozmeroch 3x4cm. Ten som tiež embossovala na X-presse a potom som okolo neho omotala dvojfarebnú bakers twine šnúrku a zamašličkovala ju. Túto ozdôbku, ktorá pripomína darček, som 3D lepkami prilepila na pohľadnicu. 
5. Nedalo mi to a nalepila som pri darček ešte 2 zlaté flitre a urobila pár bodiek tekutými perlami.



6. Predná strana pohľadnice bola hotová a ešte sa mi hodilo napísať dnu nejaké vianočné prianie. Keďže mám krásnu pečiatku s nápisom Šťastné a veselé Vianoce, tak som s jej pomocou vytvorila zlatý nápis (technika: horúci embossing).



7. Teraz je pohľadnica hotová a už ju len treba vložiť do obálky alebo papierového vrecka.





Snáď si pohľadnice nájdu majiteľov, ktorí nielenže finančne podporia školu, ale aj obdarujú svojich blízkych takýmto milým prianím ;)

You Might Also Like

1 komentárov