Vintage Crafting: Inspirations

12/21/2015 10:43:00 PM

Krásny deň Vám prajem!
Na blogu Vintage Crafting mi včera vyšiel ČLÁNOK, ktorý je plný rôznych inšpirácií  od pohľadníc, cez krabičky až po albumy. Dostala som sa do scrapbookového tranzu a nevedela som prestať ;) 


Nájdete tam pár slov k jednotlivým výtvorom a odkazy na použitý materiál, s ktorým som tvorila:
* vianočné vintage pohľadnice




* krabičku plnú domácich perníčkov v štýle shabby chic


* krabičku na fotky v štýle "chalkboard"


* A4 vintage všestrannú knihu


* vrecko na príbor k štedrovečernému stolovaniu


*A5 svadobné všestranné knižky


V článku som prezradila aj jednu čerstvú novinku, o ktorej vám budem môcť viac povedať až v januári. Som nadšením celá bez seba! :)
Príjemné čítanie!
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov