Papercards.cz: Guest Designer @ Challenge 10

3/01/2016 03:00:00 PM

S radosťou som prijala rolu hosťujúcej dizajnérky na stránke papercards.cz. Už dávno som netvorila podľa sketchu, presnejšie odvtedy, odkedy skončil môj obľúbený blog Cardabilities, kde som patrila do posledného dizajn tímu. 
Táto česká stránka priniesla tvorbu podľa sketchu do slovenských a českých vôd, čo je podľa mňa úplne skvelé a pomôže to pri tvorení začiatočníckym i pokročilým scraperkám. ;)


Každý sketch so sebou nesie challenge, v ktorej môžete vyhrať parádne ceny.  ;)  Najnovšia challenge č. 10 je už vyhlásená - nájdete tam okrem ďalších informácií aj inšpirácie od dizajn tímu a odo mňa.

Sponzorom tejto challenge je Iriska scrap:




A takto vyzerá sketch:


A toto je moja pohľadnica! Ozdobila som ju prenááádhernými papiermi z najnovšej kolekcie Spring in Avonlea od UHK Gallery a rôznymi ozdôbkami. Je minimalistická a pôsobí jarne a veľmi pozitívne, čo poviete? ;)
Môžete si na nej všimnúť aj biele fľaky, ktoré som vytvorila pomocou "fľakatej" pečiatky od www.organizatorka.sk a horúceho embossingu. Tie fľaky som veľmi chcela a budem ich využívať najmä pri vintage projektoch.






Majte krásny deň! ;)

You Might Also Like

0 komentárov