Vintage Crafting: Challenge 2/2016

3/03/2016 07:17:00 PM

Už tu máme marec a s ním prichádza aj nová challenge na blogu Vintage Crafting!
Tentokrát ju má pod palcom Valika, ktorá vytvorila celé zadanie spolu s krásnou inšpiráciou pre vás. Jej postup na jarný veček z farebných papierových kvetov musíte vyskúšať - je to jedinečná dekorácia na dvere počas jari. ;)


Valika okrem témy "Prvý jarný deň" nedávala žiadne podmienky, takže máte úplnú voľnosť v tvorbe projektu do našej challenge. Ale vytvorila moodboard, ktorá môže byť pomôckou :)


Ja som sa tejto moodboard celkom držala. Mám nové papiere od UHK Gallery v jarných farbách, ktoré som využila na tvorbu tejto kabelôčky, a tie vytvorili atmosféru jari aj za mňa. Kabelku som ozdobila obľúbeným lepenkovým výrezom od Wycinanka a milými ozdôbkami od Organizátorka






Naposledy, keď som bola vo vzorkovni u Maťky, som si nemohla pomôcť (ako obvykle) a vzala som si všetko, po čom mi srdce pišťalo. Napríklad aj drobnú motýlikovskú raznicu na kľúčenke (to je už aká vymoženosť?). Som z nej riadne natešená a výrezy tých mini-mini motýlikov dávam teraz všade, kde sa dá :D


Inšpirácie na blogu Vintage Crafting máte dosť aj od ostatných členiek dizajn tímu, na výhercu čaká veľmi (naozaj veľmi) lákavá výhra, takže sa už nevieme dočkať vašich projektov. Posledná challenge mala obrovskú účasť, zopakujeme to aj pri tejto? ;)
Pekný večer vám želá Kristína

You Might Also Like

0 komentárov