Wycinanka: Easter decorations

3/22/2016 06:00:00 PM

Viete, že veľkonočné dekorácie a pohľadnice som vyrábala už vo februári? A vám ich ukazujem takto na poslednú chvíľu. No nevadí, možno sa inšpirujete a stihnete ešte niečo podobné vyrobiť/naaranžovať alebo si aspoň popozeráte, čo som s krásnym veľkonočným materiálom od Wycinanka povymýšľala ;) 




Zapichovačku kohútika som zapichla medzi ozdobné vajíčka v miske a pridala ešte gázu a kvietky. Keď tak rozmýšľam, asi som mala skôr použiť sliepočkovskú zapichovačku, tá by sa hodila viac :)



Vajíčkové lepenkové výrezy som urobila do 3D formátu a spolu s papierovými výrezmi, kvietkami a perličkami som ich navliekla na žlto-bielu bakers twine a štipčekmi prichytila o záclonu v izbe.  Vznikla z toho jemná girlanda.





A nezostala som len pri jednej girlande. Vytvorila som ešte jednu rovnú, ktorú som zavesila na luster v obývačke. Tiež som na ňu navliekla drobnosti a výrazný nápis Happy Easter.





Ďalej som vytvorila zopár veľkonočných pohľadníc. Nie sú tie kohútiky a vajíčka rozkošné? ;) Materiál, ktorý som použila na pohľadniciach, mám od www.organizatorka.sk a nápisy som naťukala na svojom písacom stroji.











Veselé veľkonočné sviatky Vám praje Kristína

You Might Also Like

0 komentárov