MUST-HAVES www.organizatorka.sk

4/05/2016 04:35:00 PM

Odtrhla som sa z reťaze.... zase. Ale nebudem sa teraz chváliť, ako som opäť míňala svoje peniaze na scrapbookový materiál, ale ukážem vám, že každý jeden kúsok som nutne potrebovala. Ak aj vy tvoríte s papierom, tak ho určite potrebujete tiež, len ste o tom doteraz nevedeli. Ešte že ma máte, inak by ste to ani nezistili ... :)

Materiál som objednávala od mojej milovanej stránky www.organizatorka.sk. Maťka pozná moju adresu už naspamäť ... a ja zas jej číslo účtu.
A čo teda ten môj nákup obsahoval?

* časopis Creativity
Kupujem si každé číslo už asi 2 roky. Okrem zaujímavých projektov, nápadov a šablón v ňom vždy nájdem 2-3 pekné darčeky. A precvičujem si angličtinu.



* polotovary (zápisník, exploding box, darčekové tašky)
Väčšinu projektov robím od základu, ale niekedy si aj ja pomôžem polotovarmi. Je to oddychovejšie a môžem sa sústrediť iba na zdobenie. A takýto oddych si rada niekedy doprajem.



* papierová stavebnica
Je niekoľko druhov, ja som vyskúšala zatiaľ dva (Industrial, La Provence) a tento bude ďalší v poradí. Som nimi očarená ... stále ... ako po prvýkrát, tak i teraz. Krásne, praktické a neuveriteľne dobre sa s nimi pracuje. S nimi sa jednoducho nedá urobiť nepekný projekt. Sú veľmi vhodné pre začiatočníkov na osvojenie si techniky scrapbooking, ale aj pokročilejšiu scraperku dostane svojimi prekrásnymi tematikami a skvele zladenými obrázkami a detailami. 



* journalingové kartičky
Používajú sa najmä pri Project Life, ale využiť ich môžete kde len chcete. Ako scrapbookový papier (na rôzne projekty), ako zaujímavý detail na projekt (pekný obrázok alebo citát) alebo ako kartičku na vpísanie textu alebo nalepenie fotografie (či už do albumu alebo predierovanú ako visačku k darčeku). Ja ich použijem na všetko okrem PL.


* lepiace 3D vankúšiky
Keď ich nalepím na papierové obrázky a ozdôbky, pekne potom vystupujú do priestoru, čo je zaujímavý detail aj na jednoduchom projekte. Tieto štvorčeky treba určite objednať k papierovej stavebnici, lebo s ňou sa dajú krásne vrstviť obrázky.



* nový dierovač
Pred pár rokmi som si kúpila dierovač, ktorý bol síce skvelý a stále naň nedám dopustiť, ale časom sa opotreboval a je už zničený. Tak som zainvestovala do nového, ktorý má zároveň iný dizajn, a už sa teším na dierovanie s ním. A čo vlastne dierujem? Obaly na zápisníky a albumy, listy do plannera a visačky.


* bakers twine
Farebné šnúrky, ktoré sa dajú použiť naozaj všade. Už ich doma "zopár" mám a potrebovala som aj tieto farby. Bakers twine tiež podliehajú trendom, čiže môžete pravidelne sledovať nové farby a farebné kombinácie, ktoré idú do predaja.



* lepenkové výrezy
Čo ešte k tomu dodať? Vidíte pri každom mojom príspevku, že bez nich neviem nič vytvoriť. Pri každej objednávke ich musím mať. Niekedy dopĺňam zásoby na obľúbené lepenkáče (svadobné, detské) a niekedy skúšam aj nové. Odkedy som v dizajn tíme Wycinanka, mám zásoby lepenkových a preglejkových výrezov v najnovších kolekciách na mesiace dopredu. Ale klasika ako mladomanželia na bicykli, vtáčik s lucernou, mini-srdiečka a iné objednávam pravidelne a "míňajú sa" na projekty rýchlosťou svetla.

* ozdoby ako kovové komponenty, kvietky, lístky
Ozdôbok nie je nikdy dosť. Niekedy objednávam dookola tie isté, lebo sú moje obľúbené a hodia sa na každý projekt (kvietky, lístky, kovové komponenty, sponky). A niekedy vyskúšam nové s peknými tematikami, ktorým neviem odolať (svorky, samolepky).



V balíku som mala aj darčeky, ktoré Maťka pribaľuje ku každej objednávke. <3
Toľko z môjho výkladu a teraz  idem tvoriť ;)

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Kristínka, radosť baliť balíček pre Teba ♥. Viem, že vždy vzniknú úžasné dielka! Si poklad :-).

    OdpovedaťOdstrániť