Keep calm and drink tea

6/20/2016 04:58:00 PM

Určite ste veľakrát premýšľali nad tým, ako milo a originálne potešiť čajičkára? Ja mám dnes pre vás inšpiráciu, ako na to ;)

Aj bežné veci dennej spotreby sa dajú darovať štýlovo a pekne. A keď viete, že kamoška zbožňuje čaj a každý deň vypije zopár šálok, tak prečo ju nepotešiť k sviatku alebo len tak sypaným ovocným čajíkom? Toto isté platí u kávičkára. 
V čajovniach kúpite čajík aj bez obalu, respektíve vám ho zabalia do sáčku či do balenia, ktoré si sami prinesiete - čo je pre toto tvorenie ideálne. Ale ak kupujete dané veci v supermarketoch, tak sú už balené v obaloch (krabičkách a šálkach), a preto vám radím, že ak je to v peknom a viacvrstvovom obale, tak si radšej vyrobte a ozdobte darčekovú taštičku. Chceme predsa chrániť prírodu a zbytočne ju nezaťažovať tým, že originálne obaly pozahadzujeme a nové kúpime a ozdobíme. A darčeková taštička sa dá ďalej darovať. Ja ich volám putovné (v dobrom slova zmysle), lebo jeden ju dostane od druhého, dá ju tretiemu, ten štvrtému a putujú. Je to podľa mňa úplne v poriadku a vždy keď blízkym dám niečo v taštičke, tak im zdôrazňujem, že do nej pokojne môžu zabaliť darček a darovať ju niekomu ďalej. Aspoň nie je jednorazová a poteší aj iných.
Ale ak je to nebalené či len v jednom vrecku, tak ju môžeme presýpať do nejakej fľašky (možno už aj zrecyklovanej, ktorej dáme druhú šancu) a ozdobiť. Ja som túto drobnú rozkošnú fľašku aj s vrchnákom kúpila, lebo sme doma nič podobnej veľkosti nemali. Vyumývala som ju, usušila a nasypala do nej ovocný čaj. Potom som ju uzavrela a začala zdobiť. Využila som len pár kúskov materiálu : lepenkový výrez Pre Teba, papierový výrez kľúča, papierové prešívané kruhy, lepenkové srdiečko, čipku, bakers twine šnúrku a papierové výrezy od Simple Stories, ktoré som predierovala, aby som ich mohla zavesiť na šnúrku. Všetky ozdoby a pomôcky - vyrezávacie šablóny, ktorými som vyrezala dané papierové ozdoby na mojom Xpresse, mám od www.organizatorka.sk. Krásne lepenkové výrezy sú originál od poľského výrobcu www.wycinanka.net.
Ak ste kávu či čaj kúpili už vo fľaške, tak buď odlepte etiketu alebo ju prelepte papierom a podobne ako ja ozdobte. Odlepenie etikety síce chvíľku trvá, ale keď si pomôžete lakom na nechty, tak to pôjde šikovnejšie a nezostanú po nej lepivé fľaky :)




Papierové ozdoby na seba vrstvite a použite aj 3D lepiace vankúšiky pre jedinečný efekt ;)


Príjemné tvorenie vám praje Kristína

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Jednoduché, a napriek tomu prekrásne vyjadrenie toho, že to "nebolo len tak narýchlo", ale že srdcom a myšlienkou som s obdarovanou osobou. Palec hore!

    OdpovedaťOdstrániť