Tehotenské fotografovanie J+M=M

9/17/2016 05:05:00 PM

Dnes vám trocha neobvykle prinášam nescrapbookový príspevok. Spomínala už som v minulých článkoch, že mám odmalička blízko k fotografii a v tejto oblasti aj pracujem. Pred časom som sa rozhodla, že sa budem stále viac a viac venovať FOTOGRAFOVANIU ;)


Doteraz som svoju fotografickú tvorbu sem-tam zverejnila na svojom súkromnom Facebook profile, ale oddnes sa s ňou budem deliť aj s vami tu na blogu :)
Moja najnovšia práca je tehotenské fotografovanie jedného pekného párika, ktorý očakáva narodenie malého Mathiasa. Ich vzájomnú lásku a radosť z ich malého zázraku som zvečnila na množstve z fotografií a tu je malá ukážka ;)










Veľmi jemne som kvôli tejto aktivite zmenila aj svoje logo s vodoznakom. Na fotografiách scrapbookových projektov môžete vidieť vodoznak KČscrapbooking a vo fotografiách sa bude vyskytovať vodoznak KČphotography. Grafika je rovnaká, aby ste ma ľahko spoznali ;)





Verím, že moje fotografie sa vám budú páčiť minimálne tak ako moje scrapbookové projekty. Obe aktivity sú mi srdcu najbližšie a budem sa snažiť v oboch prípadoch zo seba vydať maximum. :)
Pekný víkend vám praje Kristína

You Might Also Like

0 komentárov