Vianoce v objatí prírody

11/02/2016 06:54:00 PM

Inšpirácia prichádza veľakrát vtedy, keď to nečakáme a ani ju nehľadáme. Ja som ju našla pri hrabaní lístia v záhrade :)

Padli mi do oka "drevené pláty", ktorými rodičia v záhrade vytvorili stojany na malé kvetináče. Na hrubší konár priklincovali takýto plát a naň položili kvetináče. Tie pláty tato napílil z hrubých konárov z našich stromov. Veľmi pekne to vyzerá. Pravdupovediac som tomu až teraz venovala pozornosť, lebo v záhrade bývam málo, nakoľko som stále za pracovným stolom :) Poprosila som ho o nejaké takéto pláty aj pre mňa. Chcela som ich vyskúšať ozdobiť a urobiť závesné dekorácie, ktoré na Mikuláša porozdávam blízkym. Zopár mi ich dal, už rovno nalakované, a ja som sa pustila do zdobenia.



Opäť som zrecyklovala nazbierané šišky, pohrabala sa v krásnych lepenkových výrezoch od Wycinanka, z ktorých som som si vybrala lístky a domček, a to som doplnila ozdôbkami od Organizátorky. Na zadnú stranu som nalepila špagát, aby sa dala dekorácia zavesiť. A je to hotovo ;)



Páčilo sa mi to natoľko, že som chcela pokračovať v tvorbe ďalších ozdôb. Ale chcela som dať tejto dekorácii ešte nejakú hodnotu. Padol mi pohľad na zapálený kahanček v izbe a nápad bol na svete. Takže ďalšia dekorácia je vlastne stojan na kahanček. Milé, no nie? ;)







Takéto ozdoby nepotrebujú nič iné ako jednoduchý nápad, poklady z prírody a nejaký scrapbookový materiál. Výsledky sú skvelé :) 
Už sa neviem dočkať, čo na tieto drobnosti povedia obdarovaní a verím, že si nimi ozdobia tohtoročné Vianoce :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov