Visačky s jelenčekom

11/27/2016 03:13:00 PM

Relax a liek, aj to je pre mňa scrapbooking. Zbožňujem chvíle, keď si môžem sadnúť za stôl a tvoriť niečo svoje pre vlastné potreby (pre seba či pre mojich blízkych), či len tak skúsiť tvoriť s novým materiálom a sledovať, na čo sa pod mojimi rukami premení. A presne tieto ozdoby s jelenčekmi vznikli jeden večer pri relaxe :)


Sú to jedny z mnohých projektov, ktoré som vytvorila z kolekcie papierov Winter in Avonlea od UHK Gallery. Tie papiere sú jednoducho úžasné, nedá sa inak. Kúpila som si 4 sady, zato mi stačia na toľko projektov. A plánujem s nimi ďalej tvoriť. V prípade potreby kúpim ďalšiu sadu, aby som blízkych potešila práve projektmi z týchto papierov :)


Tieto papierové ozdoby sú vhodné na zavesenie na stromček či ako visačky (menovky) k darčekom. Sú ozvláštnené efektným detailom, ktorý sa volá shaker (hrkálka), takže vnútro jelenčekov je vyplnené drobnými ozdôbkami, ktoré sa hýbu v danom priestore.





Tieto ozdoby si už uchmatla kolegynka, ale ak mi zvýši čas, plánujem ešte zopár podobných vyrobiť pre svojich blízkych ako visačku k darčekom či na stromček :)
Krásny zvyšok nedele vám želám,
 Kristína

You Might Also Like

0 komentárov