Minimalistické Vianoce

12/06/2016 11:49:00 PM

Minimalizmus je moja šálka kávy. Obdivujem ho denne či už v tvorbe iných scraperiek, v tvorbe grafikov, dizajnérov a iných. Keď mám čas, skočím si potešiť si oči na Pinterest. Sledujem tam veľa zaujímavých násteniek, takže minimalizmus sa mi tam objavuje pravidelne od pohľadníc, cez dekorácie až po oblečenie a bývanie. Síce som na zdobenosť, ale niekedy si aj ja vravím, že menej je viac .... a tak prišlo aj k tvorbe týchto minimalistických vianočných pohľadníc ;)





Jemný vintage papier s otrhanými okrajmi, prešívanie, dvojfarebný motúzik, rolnička, drevená ozdoba, perličkový rad, trblietavý rámik a jelenček. Moja vízia minimalistických Vianoc.






Ak by ste o niektorú z mojich vianočných pohľadníc či ďalších výrobkov mali záujem, objednať si ich môžete v mojom SAShE obchodíku :)
Ďakujem, že ste sa dnes zastavili na mojom blogu ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov