Vianoce v Betleheme

12/18/2016 01:27:00 PM

Tento rok som prvýkrát robila vianočné pohľadnice s náboženskou tematikou. Urobila som tak kvôli starým mamám, ktorým je takýto motív bližší ako motív plnej čižmičky či luskáčika :)

Zdobenie je jemné a využila som môj zbožňovaný notový papier z kolekcie Winter in Avonlea od UHK Gallery, papierovú rozetku, bielo-zlatú bakers twine šnúrku, zlatú rolničku, lepenkový betlehem a hviezdičky od Wycinanka, perličky a flitre, zlatú glitrovanú washi pásku a v neposlednom rade aj zlatý nápiš vytvorený pomocou pečiatky a techniky horúci embossing. Všetok materiál si môžete zakúpiť TU.
Výsledok je jemný, ale zároveň slávnostný a žiarivý. :)



Pohľadnice som vytvorila 3 a navlas rovnaké. Nebolo to z lenivosti, ale keď som vyrobila prvú, veľmi sa mi páčil jej vzhľad a využitie jednotlivého materiálu. Takže som vyrobila ešte ďalšie dve. Pohľadnice obdrží moja starká, priateľova starká a ešte priateľova rodinka. Verím, že im tým urobím radosť, lebo je to vytvorené len a len pre nich, nakoľko projekty s náboženskou tematikou z vlastného presvedčenia nevyrábam :)


Príjemnú nedeľu vám prajem
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov