Vintage Crafting: Originálne digirazítko zdarma na stiahnutie

12/13/2016 11:02:00 PM

S členkami dizajn tímu Vintage Crafting sme pre vás pripravili skvelé inšpirácie na tvorbu s naším originálnym digirazítkom, ktoré pre Vintage Crafting vytvorila Soňka. Nájdete ich v tomto príspevkuJa som prispela milou visačkou v tvare vianočnej gule a v krásnych zimných farbách. :)

A vy ste s ním už tvorili? Ak nie, rýchlo to napravte a stiahnite si ho TU. Je perfektné a veľmi univerzálne pri vianočnom tvorení. Soňka ho pripravila v 3 veľkostiach, takže vám skvelo zapasuje na visačky, pohľadnice, krabičky i iné väčšie projekty. Môžete si ho obstrihať, vyrezať do nejakého tvaru (napr. ako ja do prešívaného kruhu), vyfarbiť, proste čo vám len napadne. A rovnako ako klasickú pečiatku ho môžete využívať donekonečna. Ak neviete presne, čo to digirazítko je alebo to potrebujete viac ozrejmiť, klikajte na príspevok, kde si ho môžete stiahnuť, a nájdete tam všetky info k nemu.
 Pri výrobe mojej visačky som pracovala (zas, znova a opäť) s papiermi z kolekcie Winter in Avonlea od UHK Gallery, ozdobila som ju úžasným vrstveným luskáčikom od Wycinanka a inými drobnými ozdôbkami od Organizátorka.



A to nie je všetko. Pokračujem ďalej a digirazítko určite využijem aj pri iných projektoch ;) Ešte ich do Vianoc stíham habadej (aspoň také sú plány :D).
Pekný večer vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov