Guest Designer: Paper Garden

2/27/2017 07:35:00 PM

Dianka ma pozvala hosťovať na jej rozkvitnutý blog Paper Garden, a ja som bola veľmi poctená a šťastná, že tam zavítam ako prvý slovenský hosť. Paper Garden je totiž krásny český blog plný scrapbookových inšpirácií a návodov, ktoré my, milovníci papierového tvorenia, tak vyhľadávame a zbožňujeme :)

V príspevku som napísala pár slov o mne a ukázala niečo zo svojej tvorby. Venovala som sa najmä svadobnej tematike. Pre blog Paper Garden som vytvorila darčekovú kabelku spolu s prianím v bielo-sivých odtieňoch. Samozrejme som to ladila do romantického štýlu a pomohla mi k tomu čipka, kvietky, perličky a milé lepenkové ozdoby.







Ďakujem blogu Paper Garden za milé pozvanie a neváhajte tam zavítať. ;)
Krásny večer praje
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Ta svatební "kabelka" je naprosto luxusní, Kristínko :-) Jsem moc ráda, že jsi přijala pozvání na Paper Garden :-)

    OdpovedaťOdstrániť