Vintage Crafting: DIY Papierový zákusok

2/14/2017 03:09:00 PM

Dnes máme Deň sv. Valentína a pri tejto príležitosti som pre vás pripravila DIY článok na blogu Vintage Crafting. Je to návod na výrobu papierového zákusku (krabičky), ktorým môžete potešiť osobu blízku vášmu srdcu. Ja som ho tvorila v ženskom prevedení pre romantickú dušu, ktorá ocení sladký vonkajšok i vnútro, ale bez problémov sa dá vyrobiť aj v mužskom či detskom prevedení. A nakoniec zistíte, že je to vhodný darček ku každej príležitosti ;)


 Celý fotopostup nájdete v mojom návode a musím vás upozorniť (a zároveň potešiť ;)), že k nemu treba najnovšie číslo časopisu Creativity. Čiže okrem tvorenia budete mať kvalitné čítanie, prísun inšpirácií, tvorivé darčeky a skvelé šablóny na využívanie. Práve vďaka jednej zo šablón, ktoré prikladajú k časopisu, som si mohla tento zákusok vyrobiť :)


Na krabičku som použila bodkovaný papier z najnovšej kolekcie Misty Morning od UHK Gallery a na vrchnáčik zase biely perleťový papier. Zdobenie je jemné a všetko sú to zásoby z e-shopu www.organizatorka.sk. Nesmela chýbať čipka, perličky, lepenkový nápis, mašlička z púdrovo-ružovej šnúrky, papierové kvietky, flitre a drobné motýliky vyrezané na raznici.




Mám pocit, že by bolo veľmi drzé dať niekomu papierový zákusok bez sladkého obsahu :D Tak som nasypala bonbóny z bonboniéry do celofánového sáčku, previazala šnúrkou a vložila som ich dnu ako darček.




Krásneho Valentína vám prajem! Nech ho máte každý deň :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov