Vintage Crafting: DIY Sádrová ozdoba

3/30/2017 07:15:00 PM

Zase som sa hrala s pomôckami pre scrapbooking, s ktorými bežne nepracujem, a našla som si novú skvelú zábavku :) Vyrábala som vlastnú sadrovú ozdobu a nafotila som vám postup, aby ste si aj vy mohli doma vyrobiť jedinečné ozdôbky zo sadry na vaše scrapbookové projekty :)
Pracovala som s 2-komponentnou odlievacou zmesou od www.organizatorka.sk a silikónovou formou. Naviac treba už len ľubovoľnú plastovú misku a špajdlu na premiešanie zmesi. 



Tento fotopostup som pripravila pre blog Vintage Crafting , takže celý môj príspevok si prečítajte tu.
Nakoľko som vyrábala sadrový rámik, tak som hneď pripojila aj inšpiráciu na jeho uplatnenie, konkrétne na romantickej pohľadnici vo vintage štýle. Aj krásny materiál využitý na pohľadnici mám od www.organizatorka.sk.






Verím, že vám môj fotopostup pomôže k tvorbe vlastných ozdôbok a jedinečných projektov ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov