Vintage Crafting: Všetko najlepšie k MDŽ

3/05/2017 04:36:00 PM

Medzinárodný deň žien je ďalší milý sviatok v kalendári, ktorým môžeme urobiť radosť všetkým skvelým ženám v okolí. Patrí sa to najmä od mužov, ale aj my ženy sa rady medzi sebou obdarujeme pozornosťou. Pre blog Vintage Crafting som vymyslela papierovú a veľmi jednoduchú pozornosť ;)

Čo vám budem hovoriť. UHK Gallery má novú kolekciu papierov s názvom Provence a opäť a zas ma dostala. Nádherná vintage kolekcia v levanduľovej tematike je jednoducho neodolateľná. Hneď som si ju schytila u www.organizatorka.sk spolu s iným skvelým materiálom a vytvorila 2 milé papierové lízatká :)


Lízatká som tvorila v ženskom kvietkovanom štýle a nielenže sú zápichom do vázy či kvetináča, ale aj pohľadnicou so skrytým odkazom.








Tieto lízatká tvorím veľmi rada a tentokrát som siahla aj po floristickom materiáli, akým je aranžérske seno a kríčky. Dodalo im to krásny jarný efekt.





Príjemný koniec víkendu vám prajem,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov