Scrapbookové nákupy I.

4/14/2017 07:07:00 PM

Pripravila som si pre vás nový typ príspevku, s ktorým sa budete môcť na mojom blogu stretnúť, a to scrapbookové nákupy. Materiál na scrapbooking kupujem dosť pravidelne a možno ste zvedaví, čo stále nakupujem, a preto vás sem-tam nechám nazrieť do svojho nákupného košíka ;)


Vždy si začnem vkladať do košíka to, čo potrebujem, ale nakoniec to dopadne tak, že polovica vecí je takých, ktoré nepotrebujem, ale chcem si spraviť radosť alebo vyskúšať niečo nové - techniku, materiál či pomôcky. Ale keďže je toto moja jediná nákupná slabosť (no dobre, aj pri sladkostiach sa neviem udržať), tak si to viem veľmi rýchlo odpustiť :D 


Mám doma zopár typov papierových stavebníc, s ktorými aktívne tvorím a nie a nie ich domíňať (naozaj, to sa nedá, tam je toľko tých papierových výrezov, že to nejde spotrebovať ;)). Ale Maťka vždy nahodí nejakú novú, ktorá mi skočí do košíka. Na túto som sa veľmi tešila, lebo má krásne nápisy s ešte krajšími typmi písma. Angličtina nemusí niekomu vyhovovať, ale mne nevadí a určite si pohľadničky z nej nájdu svojich majiteľov aj z radu mojich priateľov.


Časopisu Creativity nikdy neodolám a tentokrát som si vzala dva najnovšie naraz. Okrem plno inšpirácií a šablón v nich vždy nájdem hodnotné darčeky. V týchto som si v nich našla 2 rôzne papiere na decoupage (waaa, jeden je z dievčatkovskej kolekcie Santoro Gorjuss), papierové vrecká z kolekcie Capsule Wood a to najdôležitejšie, na čo som si brúsila zuby - veľkonočné vyrezávacie šablóny do stroja Big Shot či X-press.



Šablóny som si hneď musela vyskúšať a sú rozkošné! Nakoľko som objednávku robila neskoro, tak už nebudem mať veľmi možnosť robiť s nimi pohľadnice na túto Veľkú noc (lebo všetky mám hotové), ale o rok ich využijem naplno ;) Joj, a to kuriatko s 3D krídelkom. 


Všimla som si naskladnené nové typy a farby kvietkov, tak som si hneď uchmatla tieto, ktoré mi v zásobách chýbajú a už presne viem, na ktoré projekty ich použijem.


Chystám sa tvoriť svadobný album a niektoré výrezy používam dookola, lebo je to klasika, ktorá nesklame, tak som si opäť doplnila zásoby.


Ó áno, zase raz táto kolekcia papierov od UHK Gallery. Koľká už je to? Tretia? No to je jedno. Dôležité je, že teraz ju potrebujem na svadobný album, ktorý bude taký romantický že až!


Polotovary sú veľmi šikovné a vždy mám doma nejaké poruke. Napríklad aj základ exploding boxu. Maťka mi pribalila aj kraftové darčekové taštičky, ktoré stačí ozdobiť a spolu s nejakou drobnosťou darovať.


Tak toto bol môj najnovší nákup v mojom najobľúbenejšom e-shope www.organizatorka.sk, ktorým som vám chcela priblížiť môj vkus, môj obľúbený materiál a pomôcky, s ktorými tvorím či už pre svoju radosť alebo pre radosť iných.
A pochváľte sa mi aj vy, čo nemôže chýbať vo vašom scrapbookovom nákupe u Maťky ;)
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Perfektné,aspoň sa budem vedieť lepšie zorientovať pri nákupoch,super ,pomôže mi to v hľadaní na stránke. :-)

    OdpovedaťOdstrániť