Svadobná darčeková sada

4/07/2017 09:00:00 AM

Pred týždňom som mala česť tvoriť darčekovú sadu mojich výrobkov pre ďalších budúcich mladomanželov. S Katkou, ktorá takýmto spôsobom chcela potešiť priateľov, sme sa dohodli na úžasnej farebnej kombinácii, ktorú nám ponúkli papiere od UHK Gallery. Celá sada spolu krásne ladí a je cukríkovo-neodolateľná ;)

S týmito papiermi tvorím najradšej a najviac. Ich sady ponúkajú rôzne farebné možnosti, vintage štýl a vždy spolu krásne ladia. Veľakrát aj papiere z rôznych kolekcií. Je to moja srdcovka a som rada, že sa páči aj ostatným a sú spokojní s výslednými výrobkami odo mňa :) 
Táto sada pozostáva z darčekovej tašky, exploding boxu a pohľadnice. Skrýva samozrejme omnoho viac, ako napr. 3D tortu, na ktorej si síce mladomanželia nepochutia, ale zostane im dlho "čerstvá" a krásna.







 






Verím, že sa vám moje najnovšie projekty páčia a ďakujem, že ste si našli chvíľku času na tento príspevok :)
Krásny piatkový deň vám praje 
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov