Vintage Crafting: Challenge 3/2017

6/01/2017 07:50:00 PM

Prvý júnový deň nám prináša ďalšiu parádnu tvorivú výzvu na blogu Vintage Crafting. Ja ju mám celú pod palcom a ladila som ju do pánskeho štýlu, aby sme vzdali poctu gentlemanom v našom okolí, obzvlášť partnerom a otcom (tento mesiac je Deň otcov, viete?). Podmienky nie sú vôbec ťažké a môžete vyhrať 2 novinkové kolekcie od UHK Gallery, ktoré som vám predstavila v mojom predošlom príspevku :)

Ja som pre inšpiráciu vytvorila pohľadnicu. Podarujem ju tatovi ako darček ku Dňu otcov, lebo viem, že má vždy radosť, keď si naňho v tento deň spomeniem, nakoľko je oveľa menej "zviditeľňovaný" ako Deň matiek či Deň detí. Všimli ste si to? Aj preto, nielen túto challenge, ale aj väčšinu mesiaca sa budeme na blogu Vintage Crafting venovať tvoreniu v pánskom štýle ;)
Pohľadnicu som tvorila (opäť a zas) z papierov od UHK Gallery. Použila som papiere ladené do modra z rôznych kolekcií a obrázok je konkrétne z kolekcie Monsieur. Pohľadnica je menej zdobená a vo vintage štýle. Predsa len, idem ju dávať mužovi. K vrstvám papiera som pridala kúsky washi pásky (hnedé písmo), lepenkový nápis Z lásky a 3 perličky. 


Do pohľadnice som zakomponovala aj obálku na skrytý odkaz.



Kartička s odkazom, ktorá je ukrytá vo vrecku, sa vyťahuje pomocou bavlnenej stužky s bicyklíkom.


Pohrala som sa s 3D vankúšikmi a urobila niekoľko 3D vrstiev, aby bolo prianie zaujímavejšie.



Tešíme sa na vaše projekty!
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov