Vintage Crafting: DIY Papierové krúžky na obrúsky

7/05/2017 03:00:00 PM

Scrapbooking sa môže vyskytovať naozaj všade. Pri tvorbe albumov, pohľadníc, krabičiek ... dokonca aj pri stolovaní. Už som vám v nejakých predošlých príspevkoch ponúkla nápady na handmade stolovanie a tu je ďalší ;)

Jedná sa o papierové krúžky na obrúsky (papierové i látkové). Veľmi milý a praktický pomocník pri klasickom stolovaní či kávičkovaní s priateľmi. Očaríte nimi nejednu návštevu :)
Pri tvorbe som pracovala s materiálom a pomôckami od www.organizatorka.sk.


Spracovala som pre vás celý postup tvorby v mojom príspevku na blogu Vintage Crafting, ktorý je mimochodom taký jednoduchý, že sa po prečítaní ihneď pustíte do tvorby. ;)



Výsledok na seba nedá dlho čakať. Najlepšie na týchto krúžkoch je, že si ich môžete urobiť aké veľké chcete, akej farby chcete a ako veľmi zdobené chcete. Skvelo budú vyzerať, či budú v minimalistickom štýle alebo zdobené do malého scrapbookového dielka. A sú vhodné na zdobenie "servírovania" od detských osláv, cez grilovačky až po svadby.








Viac si už pozrite na blogu Vintage Crafting ;)
Verím, že sa vám tento nápad zapáči a vyskúšate ho doma. Potom sa mi s fotkou určite pochváľte na mojom Facebooku ;)
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov