Vintage Crafting: Provensálsky album

7/17/2017 07:18:00 PM

Na blogu Vintage Crafting dnes pribudol môj článok v podobe inšpirácie na tvorbu provensálskeho albumu :) Moja budúca švagrinka mala narodeniny a ja som jej aj tentokrát chcela prichystať niečo handmade ako ku každému sviatku. Ale tentokrát niečo väčšie ako pohľadnicu či lapač snov. Tak som sa pustila do tvorby albumu v jej obľúbenom štýle. ;)


Základ albumu nás Maťka naučila vyrobiť na júnovom papierovom maratóne (Ďakujem, Maťka!! Ak chcete viac info, fotoreportáž z neho nájdete tu). Už vtedy na kurze som si na tvorbe dala záležať, lebo som vedela, že ho podarujem priateľovej sestre k jej sviatku :) Ak sa ho chcete naučiť vytvoriť aj vy, môžete si zakúpiť v e-shope individuálny kurz 😉🙂


Základ som si teda doniesla z kurzu a doma som ho “už len” ozdobila v provensálskom štýle. A keďže v tomto štýle má Maťka množstvo materiálu, tak som pracovala hneď s niekoľkými rôznymi kolekciami papierov a ozdôbok:
ozdoby (kovové komponenty, svorky, samolepiace kamienky, flitre)
raznice na motýliky



Pri tvorbe som potrebovala rôzne typy lepidiel. Lepila som tavnou pištoľou, tekutým lepidlom, obojstrannou lepiacou páskou a spotrebovala som veeeľa 3D samolepiacich vankúšikov. A pomohol si dosť aj môj šijací stroj.






Fľaštička je zrecyklovaná vzorka od parfému, ktorú mi ozdobila a darovala kamarátka. Skvelo sa mi sem hodila. Zopár ich mám ešte doma, aby som nimi skrášlila vintage projekty.









Veľmi sa mi páčili nápisy a citáty v papierových stavebniciach. Majú krásnu rôznorodú grafiku, ktorá sa  k papierovým ozdôbkam hodí. Sú v angličtine, ale mne to vôbec nevadí (ani obdarovanej) a sami uznáte, že v slovenskom jazyku veľa produktov nie je. Aspoň nie takýchto a tieto všetky sú dovážané zo zahraničia, takže anglický jazyk je samozrejmosťou. Áno, aj Česi, Nemci, Ukrajinci, Rusi a iní pracujú najmä s anglickými nápismi :) Takí Francúzi vo veľkom vyrábajú pečiatky a materiál, takže oni svoj jazyk môžu použiť bez problémov a taktiež aj Poliaci, lebo im značky ako UHK Gallery a Galeria Papieru vyrába kolekcie papierov s nápismi.
Ale ak najradšej pracujete so slovenskými nápismi, nájdete pekný výber v e-shope medzi lepenkovými výrezmipečiatkami či si ich môžete sami vyskladať z “abeceda” samolepiek. A kto rád pracuje vo photoshope, tak si určite nejaké nápisy v krásnom obrázku graficky spracuje aj sám a v slovenskom jazyku ;)







Výsledný album som chcela aj milo zabaliť a najšikovnejšia mi prišla papierová darčeková taška, ktorú som jemne ozdobila stužkami, bambuľkami, čipkoušnúrkamilepenkovým nápisom a, samolepiacimi kamienkami. Kvietky, prešívané kruhy a tagy som si vyrezala pomocou šablón na Big Shote ;)


Darček je už odovzdaný a ja sa teším, že mala švagrinka radosť. :)
Pýtate sa, že koľko trvá vyrobiť takýto album, ktorý som robila ja? Tak suma sumárum: základ som robila na kurze, ktorý trval 3 hodiny a ten som už zdobila doma 3 večery po cca 2 hodiny. Takže mne to trvalo 9 hodín :) Rezala som, šila, rýhovala, lepila, vyrezávala na Big Shote, skúšala ozdôbky, rozmýšľala, rozmýšľala a ešte raz rozmýšľala nad tým, ako to urobím, aby to bolo čo najpraktickejšie a najkrajšie. Ladila som jednotlivé ozdoby a vrstvila. Album som odovzdala aj s 30-timi fotografiami vloženými v jednotlivých priečinkoch, takže to bol darček s veľkým D. Toto sú presne tie darčeky, nad ktorých tvorbou sedíte hodiny, aby ste potešili niekoho špeciálneho.
Ak si chcete pozrieť celý článok so všetkými fotografiami albumu a darčekovej tašky, neváhajte a klikajte na môj príspevok na blogu Vintage Crafting :)
Príjemné tvorenie darčekov pre blízkych praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov