Rýhovacia podložka na tvorbu obálok: DIY Mašľa

8/21/2017 06:37:00 PM

Okrem toho, že rýhovacia podložka na výrobu obálok je fantastická vec na tvorbu obálok rôznych tvarov a veľkostí a zistila som tiež, že sa dá prostredníctvom nej urobiť aj pár iných šikovných vecí. Na dnes som si pre vás pripravila fotonávod na výrobu mašle s pomocou tejto skvelej pomôcky a výsledok je perfektný, veď posúďte sami :)


Návod nie je z mojej hlavy a ukázal sa mi brázdením po Pintereste. Originál nájdete na tomto blogu, ktorý patrí stránke venujúcej sa predaju a tvorbe z materiálu a pomôcok od rôznych značiek. Podložka je značky We R Memory Keepers. 
Ja som návod vyskúšala a pofotila pre vás. Inak tvorba trvá do 5 minút. :)

POTREBNÝ MATERIÁL A POMÔCKY:
* rýhovacia podložka na tvorbu obálok
* scrapbookový papier
* kovové pravítko, skalpel, zošívačku, lepidlo/obojstrannú lepiacu pásku
* gombík/perličku/svorku
Všetok materiál a pomôcky (okrem skalpela a zošívačky) mám od www.organizatorka.sk.

POSTUP:
1. Zo scrapbookového papiera si narežeme 2 pásy v rozmeroch 2,5x15,5cm.


2. Naznačíme si stred na oboch pásoch (nie je to nutné, ale kvôli sebe to robím, aby som sa trafila presne do stredu).


3. V strede oboch pásov si z obidvoch strán vyrežeme vlnku na rýhovacej podložke.


Takto majú vyzerať:


4. Do jedného z pásov vyrežeme opäť vlnku na oboch jeho koncoch. Vznikne nám vlajočka, ktorá bude spodnou časťou mašličky.



5. Do druhého z pásov budeme tiež vysekávať vlnky, ale iným štýlom. Postup vám prezradia fotografie.




6. Tento pás zložíme a vytvoríme mašličku tak, ako vidíte na fotografii.


7. Mašličku spojíme zošívačkou, aby nám pevne držala pokope.


8. Mašličku nalepíme na vlajočku extra silnou obojstrannou lepiacou páskou alebo lepidlom.


9. V prípade potreby odstrihneme z vlajočky, ako som to urobila ja.


10. Sponku od zošívačky zakryjeme nalepením gombíka, perličky, svorky či inej ozdôbky.


Hotovo! 
Papierová mašlička je hotová a môžete ňou ozdobiť pohľadnicu, visačku, darčekovú taštičku ši priamo darček ;)


Kto má túto rýhovaciu podložku a o jej ďalšom využití nevedel, bude určite nadšený rovnako ako ja. A sú ďalšie šikovnosti, ktoré dokáže urobiť. Vyskúšam ich pre vás a ak bude výsledok úspešný, určite sa o ne s vami podelím.
Príjemný vstup do nového týždňa praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov