Vintage Crafting: Dovolenkový zakladač na fotografie a suveníry

8/19/2017 02:00:00 PM

Skvelá dovolenka s priateľom za mnou a otázka “Ako si uchovať naše fotografie a suveníry?” predo mnou :) Keďže pracujem vo fotoslužbe, tak niekoľko odpovedí na tieto otázky viem vychrliť do 2 sekúnd, lebo pravidelne radím zákazníkom ohľadom rámikov a albumov. Ale keďže som zároveň scraperka, tak sa tam vloží ešte myšlienka v podobe magických slovíčok scrabooking a handmade, ktoré vytvoria ďalších 100 nových možností. A ja som si vďaka Maťkinmu kurzu vybrala pre seba práve možnosť tvorby handmade dovolenkového zakladača. ;)

Kreatívny kurz na takéto albumy a zakladače nájdete v ponuke v e-shope www.organizatorka.sk, poprípade môžete kontaktovať priamo Maťku na info@organizatorka.sk :) Ja si ten kurz neviem vynachváliť, lebo mi otvoril dvere do tvorby ďalších jedinečných projektov. 
Minule ste si mohli prečítať o Provensálskom albume, ktorý som vytvorila pre priateľovu sestru k narodeninám a dnes vám ukážem, ako som urobila pre seba a priateľa zakladač s podobným základom.


Tvorila som s týmto materiálom s morskou a podmorskou tematikou, ktorú inak osobne veľmi obľubujem. Morské koníky, chobotnice, medúzy a iné morské živočíchy má úplne fascinujú. A to nevravím o mušliach, ulitách a fľaškách s odkazom. :)
Síce sme pri mori neboli, lebo naša dovolenka bola skôr poznávacia (Kraków - Wieliczka - Oswiecim), ale môj zakladač = moje pravidlá :D Pri jeho tvorbe som myslela len na to, že musí byť univerzálny a čo najmenej ženský, aby bol naozaj pre nás oboch peknou pamiatkou (a aby sa zaň priateľ nemusel hanbiť). ;)


Na obal som vybrala ako ústredný obrázok 2 morské koníky, ktoré symbolizujú nás dvoch. Doplnila som to rôznymi papierovými výrezmi a ozdobami. A samozrejme nápis ADVENTURE nemohol chýbať, lebo sme mali hneď zopár zaujímavých dobrodružstiev.




Nápis Vyrobené s láskou tam bol ako stvorený. :)


Vnútro tvoria 2 priečinky - jeden s hrúbkou 1 cm a druhý s hrúbkou 1,5 cm, aby sa doňho toho vošlo viac, respektíve hrubšie veci ako napr. zložená mapa. A tak som to aj rozdelila. Na ľavej strane sú fotografie 10x15 a na pravej je mapa, vstupenky do soľnej jaskyne a cestovné lístky. Sú to také milé spomienkové predmety a na mape som zaznačila všetky dôležité miesta, aby sme si ich pamätali. Fotografií som stihla upraviť a vyhotoviť v práci len 17 kusov, ale plánujem ich vyrobiť samozrejme viac (z tých cca 200, čo som nafotila) a do zakladača sa ich určite ešte aspoň raz toľko zmestí :) 



Priečinky som tiež ozdobila a veľmi sa mi páčilo, že už ten papier, z ktorého som ich robila, mal nádhernú tematiku s kopou mušlí a drobností. 
Ak chcete vedieť, aký materiál som použila a popozerať si viac fotografií zakladača, klikajte na môj príspevok na blogu Vintage Crafting.



Teším sa, že z tohtoročnej dovolenky máme takúto jedinečnú pamiatku :) Určite aj vy neodkladajte fotografie a suveníry z dovolenky a hneď si ich vyscrapujte, lebo čo sa odkladá, to sa väčšinou už neurobí, je tak?

A ak potrebujete dopomôcť, kliknite si na kreatívne kurzy, ktoré ponúka organizatorka.sk a potešte sa kurzom, kde si taký albumík či podobný zakladač vyrobíte. Domov prídete s hotovým projektom, s tonou znalostí a s ešte väčšou láskou ku scrapbookingu. A opäť chystáme papierový maratón spolu so mnou a s Iriskou, tak nás sledujte ;)
Krásny víkend vám želá
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov