Scrapbookové nákupy VI.

9/13/2017 06:38:00 PM

Taká malá veľká radosť, ktorú som si urobila k narodeninám bol nový scrapbookový nákup u www.organizatorka.sk. A Maťka mi radosť znásobila skvelým (!!!!!) narodeninovým darčekom a poštovným zdarma. Spolu s ďalšími darčekmi a radosťami boli tieto narodeniny naozaj dokonalé ;)


V prvom rade som si robila zálusk na naskladnené staré i nové kolekcie UHK Gallery papierov. Číhala som na ne a hneď, ako sa objavili v e-shope, hádzala som ich do košíka. Áno, dobre vidíte. Kúpila som si 7 kolekcií, teda 6, len jednu mám dvojmo :D Nedalo sa inak. Každá jedna je úžasná a tie dve nové vianočné nemajú chybu. Aj som vám ich pofotila, aby ste videli, aké sú nádherné. Tohtoročné pohľadnice budú tvorené určite z nich a preto myslím, že táto várka mi nebude stačiť :D


Kolekcia Christmas in Avonlea je v tradičných vianočných farbách - červenej, zelenej a bielej. Nájdete tam tematiku imela, ihličia, hudobných nôt a jeden celý papier plný krásnych zimno-vianočných obrázkov. Nechýbajú ani nápisy, avšak v angličtine a poľštine, čiže niekomu nemusia vyhovovať. Táto kolekcia ma úplne očarila, rovnako ako aj tá druhá vianočná. Určite ich využijem obe, aby boli pohľadnice pre blízkych rôznorodé.



Kolekcia Frosty Morning sa nesie v modrých, bielych a sivých odtieňoch. Obsahuje aj krásne obrázky - visačky na pásoch papiera. Už teraz vidím, ako sa skvelo budú hodiť k bielemu základu pohľadnice i kraft základu. Sú veľmi jemné a s veľmi peknou tematikou - nájdete tam aj vločkový papier a samozrejme bodkovaný nesmie chýbať vo viacerých prevedeniach. Aj tieto som vám odfotila z oboch strán, lebo každá je iná! :)



Pár papierov som si vzala aj po kusoch, napr. biele s vypuklými bodkami, vianočný (s typickou tematikou, ktorá býva na zimných svetroch) zo staršej kolekcie UHK Gallery, nejaké obľúbené sivo-biele a tyrkysové od UHK Gallery a papier z novinkovej kolekcie Whole Life Learning od Galeria Papieru. 
Vzala som si aj moderné rozprávkové nálepky od Echo Park, lebo budem pre pár slečien vyrábať projekty. Myslím, že sa im budú veľmi páčiť s takýmito ozdobami.


Pri toľkom tvorení mi došli obojstranné lepiace pásky, tak som sa nimi opäť zásobila. Tá červená je extra silná a dosť mi pri tvorení pomáha. Drží ako besná a to presne potrebujem. Pred časom som sa nakazila "kraftom", tak som si zaobstarala sadu A4 kraftových papierov, z ktorých chcem tvoriť pohľadnice (aj vianočné, ako som spomínala). Doplnila som si aj samolepiace perličky, kvietky, glitrované enamelky (na vianočné projekty), lepenkové gombíky a jednu vyrezávaciu kvietkovú šablónu.


Materiálu na tvorenie mám viac než dosť a čoskoro sa s vami podelím o fotografie svojich projektov ;)
A aký darček som dostala od Maťky k narodeninám? No perfektný, čo vám poviem. Sme priateľky už zopár rokov a číta mi myšlienky na jednotku. Vedela presne, čo potrebujem a čo mi stále chýba v pomôckach na tvorenie! Najšikovnejšia rýhovacia podložka od Marthy Stewart :) Už rýhujem ostošesť a moje tvorivé výsledky budete onedlho vidieť na blogu.


Nezabudnite, že ak máte chuť tvoriť a potrebujete krásny materiál alebo praktické pomôcky, v e-shope www.organizatorka.sk ich vždy nájdete. A ak chcete začať scrapovať, ale neviete, čo potrebujete k tvoreniu a ako na to, objednajte si jeden z našich kurzov a všetko dôležité sa dozviete + odídete domov s krásnymi projektmi, ktoré si budete vedieť urobiť kedykoľvek sami. :)
Pekný zvyšok dňa praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov