Vianočné tvorenie: Červená verzus zelená

9/28/2017 07:18:00 PM

Pred niekoľkými dňami som vás naučila cez môj DIY fotopostup vytvoriť jedinečné vrstvené papierové pohľadnice v jesennej tematike. Ale môžete si takým štýlom vytvoriť aj vianočné priania :) Ja som pre vás pripravila dve ukážky - jednu v červenej farbe a druhú v zelenej. Ktorá to vyhrala u vás? Alebo máte radšej spojenie týchto dvoch farieb, aby bola vianočná farebnosť dodržaná úplne? :)

Pracovala som s vianočnými papiermi z kolekcie Christmas in Avonlea od UHK Gallery. Základ pohľadnice je z bieleho perleťového papiera a doplnkovými ozdobami sú čipka, samolepiace perličky a bielo-červená šnúrka. Všetok tento materiál nájdete tu. :)



Áno, hádate presne. K tejto tvorbe som potrebovala aj Big Shot s vyrezávacími šablónkami - jelenčekom a snehovou vločkou. A možno si všimnete aj to, že vrstva bieleho papiera je embossovaná. Na fotografiách to takmer nevidno, ale naživo to urobí veľkú parádu. Takže si určite pozrite embossovacie kapse do Big Shotu, ak sa tiež chcete hrať s pekným reliéfom na papieri.



Čaro týchto pohľadníc spočíva vo vrstvení krásnych papierov.


Príjemné tvorenie a veľa kreatívnych nápadov želá
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov