Vintage Crafting: DIY Jesenná pohľadnica s foamiranovými ozdobami

9/04/2017 07:14:00 PM

Na dnes som si pre vás pripravila jesenný cardmaking, pri ktorom som vám chcela ukázať, že s foamiranom sa dajú tvoriť nielen kvietky, ale aj krásne tvarované lístky. A tie sa k prichádzajúcej jeseni náramne hodia, čo poviete? ;)

Na tvorbu potrebujeme:
* foamiran (ja som použila farby: olivová, lososová, biela)
* flitre (ladiace k farbám foamiranu)
Nápis si môžete vytvoriť aj pomocou pečiatok a pečiatkovacích podušiek alebo technikou horúci embossing :)
* Big Shot s vyrezávacími šablónami (lístky, kvietky, žaľuď)
* vlnkovaný papier
Všeetko je z e-shopu www.organizatorka.sk ;)



Pohľadnicou môžete potešiť septembrového, októbrového či novembrového oslávenca. Dá sa spraviť hneď niekoľko rôznych variánt, veď základom sú vlastne len ozdôbky vykúkajúce spod nápisu. Tentokrát som tvorila s foamiranovými ozdobami, ale možností je oveľa viac aj s papierom či iným materiálom.





Tak ma to chytilo, že som rovno vytvorila aj ďalšiu pohľadnicu s menšími rozdielmi, ale rovnakou technikou :)








Veľa nápadov pri jesennom tvorení praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov