Vintage Crafting: Multirámik v provensálskom štýle

10/19/2017 09:34:00 PM

V práci sme oslavovali kolegynkine narodeniny a chcela som ju potešiť niečím pekným na fotografie. My sme tam všetci závisláci na fotografii, takže albumy a rámiky - to je naše. Vždy tam máme čo dať, lebo sa na svet pozeráme najmä cez objektív fotoaparátu :)



Tento milý 3D multirámik, t.j. rámik na viacero fotografií, som si zaobstarala od nášho dodávateľa a hneď som mala v hlave nápad, čo s ním urobím. Je pekný sám o sebe, ale vedela som, že keď sa šmrncne scrapbookingom, tak bude dokonalý - aspoň v mojich očiach. Kolegynka má rada provensálsky štýl, takže som vytiahla materiál od organizatorka.sk a išla som pracovať na premene. Tu môžete vidieť, ako vyzeral predtým a ako potom. Je tam vidno rozdiel, však? Pre ilustráciu som použila vlastné fotografie :)


Rám som hore ozdobila preglejkovým ornamentom a pár perličkami, ktoré žiaľ na fotografii nevidno.


Vnútro multirámika nie je zasklené, takže všetko je pekne vonku a v "pohybe". Je tam kovový drôt, na ktorom sú štipce, ktoré držia fotografie. Nemala som žiadne hranice v zdobení, nakoľko som mohla používať 3D ozdôbky a vrstviť. Chcela som zdobiť jemne a elegantne, tak som pridala:
*ďalšie štipce
*obrázky, citáty, ozdôbky a nápisy z niekoľkých papierových stavebníc



Veľkým pomocníkom pre 3D efekt mi boli 3D samolepiace vankúšiky.

 



Darček je odovzdaný, kolegynka sa veľmi tešila a verím, že som vám vnukla nápad na prerábku obyčajnej vecičky na neobyčajnú a originálnu ;)
Tvorenie plné nápadov vám želá
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov