Fotoreportáž: Októbrový papierový maratón 21.10.2017 BA

12/04/2017 10:00:00 PM

Taká som bola zaneprázdnená, že som zabudla postnúť na svojom blogu fotoreportáž z Októbrového maratónu, ktorý sme mali s www.organizatorka.sk v Bratislave pred mesiacom a pol. Ale teraz to rýchlo napravím :)


Októbrový maratón bol opäť víkendový a plný rezania, lepenia, skladania, ryhovania a zdobenia. Urobila som tam toľko fotografií, že sa mi to nezmestilo do jedného článku a fotoreportáž som musela rozdeliť do dvoch článkov. :D 
Nebudem rečniť aj tu, tak pripájam len zopár fotografií a vy sa môžete prekliknúť do sobotňajšej fotoreportáže a nedeľnej fotoreportáže, kde nájdete množstvo fotografií a info zo zákulisia nášho kurzu :)























Dievčatá na kurze cvakli aj našu scrapbookovú trojku. Zľava: Maťka Valešová (www.organizatorka.sk), Irenka Vohlídková (www.scraplady.cz) a moja maličkosť.



Kliknite si na moje fotoreportáže na blogu Vintage Crafting, kde sa dozviete všetko o našich papierových maratónoch, a nabudúce sa k nám možno budete chcieť aj pripojiť. ;)
Príjemné čítanie vám praje 
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov