Efektne zabalený darček

5/03/2018 11:12:00 AM

Pred časom mi napísala jedna zákazníčka, ktorá dostala k svadbe exploding box z mojej dielne, akú veľkú radosť jej urobil a naplánovala si, že takou krabičkou urobí radosť aj ona. Urobila objednávku na bábätkovský exploding box, v ktorom chce darovať náušnice svojej kamarátke - doktorke za to, že priviedla na svet jej krásneho synčeka. Čo viac dodať, skvelý darček na mieru ;)

Nakoľko sa jedná o chlapčeka, tak som krabičku ladila do modrej, bielej a tyrkysovej farby. Ale použila som niekoľko romantických prvkov, aby bol zároveň vhodným pre obdarovanú. Krabička obsahuje fotografie malého drobca, poďakovanie a základné novorodenecké údaje o Samkovi. Vo vnútri exploding boxu nie je žiadna 3D ozdoba, nakoľko stred zostal čistý a zákazníčka tam vloží krabičku s náušnicami. Takže tentokrát je exploding box použitý na darovanie malého hodnotného darčeka a nie peňazí. Skvelý nápad, však? Takáto spolupráca so zákazníkmi sa mi veľmi páči, lebo vždy vymyslíme darčekové balenie na mieru :)






Ak by ste mali záujem o podobný výrobok s fotografiami, nápismi či inými detailmi, napíšte mi e-mail na cepcekova.kristina@gmail.com a určite spolu niečo krásne vymyslíme ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov