Pohľadnice v džínsovom štýle

5/15/2018 08:54:00 PM

Krásne papiere a stavebnicové papierové výrezy v džínsovom štýle? Tak toto tu ešte nebolo. (Ďalší) Perfektný nápad od značky StudioLight - zaobstarala som si Denim Blues stavebnicu a pustila som sa do krásnych "džínsových" pohľadníc ;)

Stavebnica obsahuje kvietky, lístky, krásne nápisy a jedinečné moderné obrázky spojené s vintage a džínsovým pozadím a ozdobami. Perfektne sa s nimi pracovalo. Podopĺňala som ich lepenkovými ozdobami, nápismi vytvorenými pomocou slovenských pečiatok a čiernej pečiatkovacej podušky, napečiatkovanými obrázkami, čipkou, samolepiacimi perličkami, flitrami a papierovými výrezmi, ktoré som si vyrezala pomocou raznice a vyrezávacích šablón na X-presse. Všetky spomínané veci mám z e-shopu www.organizatorka.sk.







Z tej nádhernej grafiky som bola unesená. Mohla som robiť svadobné priania, narodeninové aj univerzálne, ktoré sú vhodné k rôznym drobným sviatkom alebo "len tak".
















Nešetrila som samolepiacou 3D páskou, ktorá pekne navrství ozdobí a vytvorí priestorový efekt, takže pohľadnice sú efektné. 





Ďakujem za prečítanie môjho dnešného príspevku. Verím, že sa vám priania páčili a ak by ste mali záujem o nejaké to džínsové prianie, zbehnite do predajne Garden Concept v Zlatých Moravciach (oproti fontáne), kde sú pohľadnice z mojej dielne na predaj :)
Pekný večer praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov