Svadobná sada vo folklórnom motíve

5/01/2018 10:03:00 AM

Pred 2 týždňami mi písala zákazníčka Veronika, že sa jej veľmi páčila svadobná sada, ktorú som vyrobila jej sestre a želala by si ju tiež pre priateľov, ale vo folklórnom motíve. Snúbenci mali aj folklórne oznámenie a určite by sa potešili, keby dostanú taký svadobný dar na mieru. Priznám sa, že v tomto motíve som ešte netvorila, ale pustila som sa bez najmenších problémov do toho ;)

Táto svadobná sada pozostáva z darčekovej tašky, exploding boxu (darčekovej krabičky na peniaze) a blahoželania (pohľadnice).
Na folklórnej tematike je najdôležitejší vzor, ktorý som našťastie zohnala a krásne ladil k oznámeniu, čiže tam sme sa trafili. Výzva bola zladiť ozdoby. Určite ste si všimli v mojej tvorbe, že tvorím tón v tóne, prípadne ladím pár jemných farieb dokopy - podľa motívu papiera .... a toto je ale iná šálka kávy. Na vzore sú naozaj všetky možné sýte farby (žltá, zelená, červená, modrá, ružová, fialová, oranžová, béžová, biela) a s dozdobením to netreba preháňať, aby z toho nevyšiel cirkusový kúsok. 



Nakúpila som si farebné kvietky a jemne som nimi doladila každý výrobok. Nepoužila som všetky farby, len niektoré, a myslím, že to splnilo účel a výrobky lahodia oku. Ku kvietkom sa pridala čipka, krásne lepenkové výrezy od organizatorka.sk (ten rámik bola limitovaná narodeninová edícia), saténové stužky a farebné šnúrky. 






Do vnútra exploding boxu som na želanie vložila 3D altánok s mladým párom. Nápisy na jednotlivých priečinkoch na peniaze si tiež Veronika nadiktovala sama a myslím, že to perfektne podčiarklo atmosféru výrobkov. 




Ďakujem za prečítanie môjho príspevku a v prípade záujmu o podobný výrobok ma neváhajte kontaktovať e-mailom na cepcekova.kristina@gmail.com.
Pekný zvyšok dňa vám prajem,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov