Svadobný dar v levanduľovom motíve

5/12/2018 01:58:00 PM

Dnes by som vám rada ukázala svadobný dar, ktorý som vyrobila pre svojich budúcich švagrovcov. Darovali sme ho samozrejme spolu so snúbencom, nakoľko si mladomanželia želali ako svadobný dar len peniaze, tak sme ich chceli podarovať originálne a slávnostne :)

Svadobný dar tvorila darčeková krabička (exploding box) zabalená v darčekovej taške. Obe som zdobila s krásnymi papiermi od Pion Design v levaduľovej tematike, ktoré som si objednala už dávnejšie a šetrila na túto udalosť, lebo nevesta má rada takýto motív. A ak si pamätáte, pred niekoľkými mesiacmi som jej vyrobila aj album v provensálskej tematike. Nájdete ho v tomto príspevku ;)


Pečiatku Svadobná pošta som si kúpila pre seba, keď budem posielať vlastné svadobné oznámenia hosťom, ale nedalo mi a používam ju už pravidelne. Veď ten nápis sa dá použiť aj tu, no nie? ;)
Väčšinu použitého materiálu mám z e-shopu www.organizatorka.sk - od papierov, cez pomôcky (vyrezávacie šablóny, lepiaci materiál, pečiatku) až po lepenkové výrezy značky Wycinanka, šnúrky a ozdôbky. Umelú levanduľu mi raz kúpila mamina, že sa mi určite niekedy bude hodiť a použila som ju už na niekoľkých projektoch :)













Verím, že sa vám môj svadobný dar páčil :) Ak ste pozvaní na svadbu a tiež by ste chceli aj vy potešiť mladomanželov týmto jedinečným darom, neváhajte sa na mňa obrátiť ;)
Pekný víkend vám praje
Kristína

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Kristínka, nádhera ♥. Levanduľová téma je večná, ale Ty vieš dodať každému svojmu projektu jedinečnosť. Mladomanželia boli určite nadšení, verím, že ich tento osobný dar veľmi potešil ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý večer. Chcem sa opýtať- cena + termín dodania? Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý večer, napíšte mi prosím e-mail na cepcekova.kristina@gmail.com a rada zodpoviem akékoľvek otázky. Cena je od 21,50€ s DPH za bohato zdobenú darčekovú krabičku a termín závisí od toho, v akom čase si ju objednáte. Niekedy Vám ju viem vyrobiť do niekoľkých dní a niekedy výroba trvá aj 2 týždne. :)

      Odstrániť